Heti zsírcsökkentő tippek

Visszatérő téma a zsírcsökkentés, vagy ahogy mi hívjuk a “pucolás”. Nagyon nehéz leadni a felesleges kilókat. Még nehezebb, ha azt akarjuk, hogy lent is maradjon. Nem lehetetlen a feladat, ugyanakkor statisztikailag a lakosság 74%-a túlsúlyos, annak ellenére, hogy milliárdokat költünk el a fogyi iparágban. Mi lehet a probléma? Az egyik ok lehet, hogy nem igazán tudjuk mit együnk. A magyar étkezési szokások a hízást támogatják. Ezzel együtt mégis azt mondom, nem szabad feladni a reményt, van esély a tartós fogyásra. Rendszeresen fogunk jelentkezni ötletekkel a fogyáshoz, hasznos tippekkel étkezésről, edzésről, életvezetésről. Száraz akarsz lenni mint egy kárászraj, vagy boldog lennél, ha megállna a nem kívánt súlygyarapodás? Próbáld ki, nézd meg mi működik neked, és élvezd az életet.

Többszörösen telítetlen zsírsavak

Már rég nem a zsíroktól félünk. Most már udjuk, hogy a zsír jó, a többszörösen telítetlen zsírsavak még segítenek is a zsírcsökkentésben, fogyásban. Egy kutatásban 1600 kalóriás, de többszörösen telítetlen zsírsavakban igen gazdag étrendet raktak össze a résztvevő hölgyeknek. Az eredmény: 4 hét alatt a hasi zsírpárnák egyharmadát sikerült leadniuk. Tartós zsírvesztéshez egy jó adag az olajos magvakból, az olíva olaj és az avokádó mindig legyen része a napi étrendnek. A gyors szénhidrátok, a cukrok pedig tűnjenek el mint a jó modor, mert hizlalnak mint állat.

Hozzáadott cukrot tartalmaz

Sokkal több cukrot eszünk mint képzelnénk és nem is tudunk róla. Átlag napi 22 teáskanál (110 gramm) cukrot tolunk le, ami megy szépen a zsírpárnába, és kövérek leszünk tőle mint a vízi rozmár. A feldolgozott élelmiszerekbe előszeretettel tolják bele a cukrot, még az olyanokba is ami egyáltalán nem édes, mint például a ketchup. Ha fogyni szeretnél, mindig sasold meg a termék címkén a cukor mennyiségét, és ha a cukor az összetételi lista elején van, ne vedd meg a terméket. Még jobb, ha úgy teszel mint EddyKing; nem eszel feldolgozott élelmiszert.

Legyen mindig otthon tonhal konzerv

85 gramm tonhal 25 gr kíváló, izomépítő, zsírégető, éhségelverő, jóllakottság érzetet adó fehérjét tartalmaz, így lesz a tonhal a legjobb barátod. Ha komolyan gondolod a fogyást, a zsírégetést, a zsírvesztést, a pucolást, tehát azt, hogy nyáron szárazon érkezel a napozóba, napi szinten told a tonhalat a rizsbe, salátába. Kiváló snack, két étkezés között elveri az éhséget. EddyKing natur joghurttal vagy kefirrel keveri össze és úgy tolja az arcba. Már mindössze 12 hét után szabad szemmel látható lesz az eredmény, és nincs többet csadorban napozás.

Ne hagyd ki a spenótot

Mit gondolsz Popeye miért tolta a spenótot ötezerrel? A spenót és a többi sötét leveles zöldség gazdag forrása a magnéziumnak, ami több 300 funkciót szabályoz a testben. Egy 2013-as kutatás szerint akik több magnéziumot fogyasztanak, azoknál alacsonyabb volt a vércukor- és az inzulin szint, ami szerepet játszik a testsúly beállításban is. Told a spenótot, és olyan száraz, izmos, zsírmentes lehetsz mint Popeye. Vagy mint EddyKing.

Lazac, tonhal, herring

A halban lévő Omega 3 zsírsavak felerősíthetik a tested zsírégető funkcióit, azaz több raktározott zsírt használhat fel a tested mozgás közben energiának, ha több halat eszel. Ezek a szívbarát zsírok egyensúlyban tartják a vércukor szintet és csökkentik a gyulladásokat, ami segít szabályozni az anyagcserét. Vékony akarsz lenni? Hagyd el a rántott husit és a sült burit, egyél inkább halat.

Leves

Ha egy jó levessel kezdjük az étkezést akár 20%-al is csökkenthetjük a kalória bevitelt, ami hosszútávon fogyást eredményezhet. Nem, nem az ungarische gulasch suppe amire gondolok. Egy jó zöldség leves tele rosttal, vagy a japán miso leves algával a mi pályánk. Répa, zeller, borsó, zöldbab, brokoli, cékla, paszternák, vagy amit szeretsz. Kevesebb kalória, zsír le, súly le, királyság van. Ennyike.