Vásárlási feltételek

Az alábbiakban tájékozódhatsz az eddyvitamin.hu weboldalán történő vásárlás menetéről, feltételeiről. Kérjük, figyelmesen olvasd el a tájékoztatót. Amennyiben nem találsz választ a kérdésedre, írj a weboldalon található chat ablakba, vagy írj nekünk a [email protected] címre, vagy hívd a +36 30 541 4421-es ügyfélszolgálati telefonszámot munkanapokon 10-16 óráig.

Az eddyvitamin.hu webáruházat a Presszókávé Bt. üzemelteti és tartja karban.

Presszókávé Bt.

Cégjegyzékszám: 06-06-016849
Adószám: 20941181-2-06
Székhely: 6725 Szeged, Nemestakács utca 21. II. em. 5.
Képviseli: Hargitai Ernő ügyvezető
Telefon: +36 30 541 4421

Csomagjaink összeállítását és termékeink kiszállítását a Webshippy Fulfillments Kiszervezett Webáruház Logisztikai Szolgáltató végzi:

Az adatkezelő megnevezése:

Név: Webshippy Magyarország Kft.

Székhely: 1044 Budapest, Ezred u. 2. B. ép. 13.

Telefonszám: +36 1 99 8 099

Cégjegyzék szám: 01 09 282775 (Budapest Környéki Törvényszék)

Adószám: 25569421-2-41

E-mail cím:  [email protected]

Képviseletre jogosult: Perényi András

A változtatás jogát a webáruház fenntartja.

1) A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

Mint vásárlónak lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Amennyiben szeretnéd megvásárolni a kívánt terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék, amit a Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva tudsz megnézni. Itt találod a vásárlás során a kosárba helyezett összes terméked, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizheted a rendelésed helyességét, az árakat és a rendelt mennyiségeket, melyeket igény szerint itt módosíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

2)  A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, és eldöntötted, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Ez után lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni vagy új vásárlóként szeretnél regisztrálni.

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy lépj be a saját fiókodba a korábbi regisztrációd során megadott e-mail címeddel és jelszavaddall. Ha elfelejtetted a jelszavad, ugyanitt kérheted egy új jelszó beállítást. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket, ha kéred, a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned.

A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot (utánvét). Ha egyetértesz  a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Rendelés elküldése” gombra.

3) VÉTELÁR, FIZETÉSI FELTÉTELEK

A termékeknél feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA). A termékek ára nem változik meg a rendelés leadása és a termék kézhez vétele közötti időszakban, mindenki azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor a termék mellett lát.

4) FIZETÉSI FELTÉTELEK:

4.1) FIZETÉS UTÁNVÉTTEL

A csomag kézbesítésekor a futárnak kell kifizetned a megrendelés végösszegét készpénzben vagy bankkártyával.

5) MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE:

Ennél a lépésnél megjegyzést hagyhatsz nekünk megrendeléseddel kapcsolatban. A rendelésed itt befejeződött. Ezután kapni fogsz egy autamatikus megrendelés visszaigazoló e-mailt a regisztrációkor megadott e-mail címedre. Ha nem kapsz visszaigazoló emailt, a megrendelés nem jött létre. Ebben az esetben írj nekünk a [email protected] címre, vagy hívd a +36 30 541 4421-es telefonszámot munkanapokon 10-16 óráig.

6) ADATVÉDELEM

Az adataidat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk. Az adatokat harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként közreműködik. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

7) ÉSZREVÉTEL

Reklamáció esetén keress bennünket munkanapokon 10:00-16:00 között a +36 30 541-4421-es telefonszámon, vagy e-mailben az [email protected] címen.

Minőségi kifogás esetén, a terméket kicseréljük (ha van ugyanolyan raktáron) vagy visszafizetjük a vételárat, amelyiket választod.

8) TÁVSZERZŐDÉS

A szerződés tárgya az eddyvitamin.hu internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatod meg.

A Szállító köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.

Vevő köteles az általa elküldött Megrendelésben megjelölt, és a Szállítónak megadott címre kiszállított termékeket átvenni, utánvét esetén a Szállító által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat - mely a termékek csomagolási és szállítási költségeit is tartalmazza - készpénzben vagy bankkártyával a futár részére kifizetni.

A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást telefonon jelezheti a  +36 30 541-4421-es telefonszámon vagy e-mailben az [email protected] címen.

9) KAPCSOLAT

Telefon:+36 30 541-4421

Email: [email protected]

10) ÁRAK

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költséget a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt kiszámítja és feltünteti a rendszer.  Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelésed, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

11) A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

12) ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

13) VISSZAIGAZOLÁS

Minden megrendelésről automatikusan küldünk egy e-mailes visszajelzést. (Ellenőrizd a Spam könyvtárad is, a leveleződ beállításaitól is függ, hova érkezik az email) Ezt az emailt mentsd el. Ha nem kapsz visszaigazoló emailt, a megrendelés nem jött létre. Ebben az esetben írj nekünk a [email protected] címre, vagy hívd a +36 30 541 4421-es telefonszámot munkanapokon 10-16 óráig.

Amikor a rendelésed összekészítettük és átadtuk a futárszolgálatnak, kapni fogsz egy emailt a futárszolgálattól a várható szállítási időpontról. (Ellenőrizd a Spam könyvtárad is) A futárszolgálattól kapott emailben lesznek adatok amivel le tudod ellenőrizni, hogy merre jár a csomagod, illetve adott esetben tudsz kiszállítási időpontot vagy címet módosítani. Ha nem kapsz ilyen emailt, írj nekünk a [email protected] címre, vagy hívd az ügyfélszolgálatot a +36 30 541 4421-es számon.

14) SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a web áruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a futárral a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kiszállítási idő: A 11:00 óráig beérkezett rendelésket a következő munkanapon kézbesítjük. A 11:00 óra után érkezett rendeléseket pedig a rendelés leadását követő második munkanapon kézbesítjükamennyiben.

15) A SZÁLLÍTÁSTÓL ELÁLLÁS

Ha a web áruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A web áruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

16) A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Az eddyvitamin.hu webáruházban vásárolt termékek Magyarországi visszaküldési posta címe:

WEBSHIPPY Magyarország Logisztikai Kft.

1044 Budapest Ezred utca 2. B2/13

17) SZERZŐDÉSKÖTÉS FELTÉTELEIRE VONATKOZÓ TÁJÉKOZTATÁS

17.1) A SZERZŐDÉSKÖTÉS NYELVE MAGYAR, A MEGKÖTÖTT SZERZŐDÉS ÍRÁSBAN MEGKÖTÖTTNEK MINŐSÜL. A MEGKÖTÖTT SZERZŐDÉST IKTATJUK, UTÓLAG HOZZÁFÉRHETŐ LESZ.

18) ELÁLLÁSI JOG/ VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

A Megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szállító köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A Szállító azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk.

A vásárlót nem illeti meg az elállás joga olyan lezárt csomagolású áruk tekintetében, amelyeknek a megbontását követően egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmasak visszatérésre, és amelyeket a kézbesítést követően felbontottak.

19) TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az ND21 s.r.o. tulajdonában marad.

20) MEGRENDELÉS MÓDOSÍTÁSA, TÖRLÉSE

A Szállító a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Megrendelőnek rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Megrendelő e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak írásban a [email protected] email címen vagy telefonon a +36 30 541 4421-es telefonszámon van lehetőség a rendelésének módosítására vagy törlésére.